niedziela, 22 marca 2015

Post organizacyjny ☺

Wiem, że prawdopodobnie na nic się to nie zda - bo wiele się nie zmieni - ale dobra...
Przypomnę się, żeby nie było.
Trochę mi smutno, wiele jest powodów.
Uwielbiam tego bloga i wiele dla mnie znaczy, zawsze tak było, jest i będzie. Ale ostatnio pewna rzecz mnie niepokoi...
Może chociaż odpowiecie mi, dlaczego tak jest?

Ostatnio lecimy w dół.
Kiedyś tak się z tego bloga cieszyłam i wgl... "Mam czytelników, mam wyświetlenia, mam komentarze, mam.. coś, co chciałabym miec" - tak sobie myślałam.
Ale od pewnego czasu chyba spadamy na psy, wiecie? Sądzę, że czas zakończyc niedługo tę historię, wymyślic coś nowego, żeby więcej osób to czytało, a nie mówiło, że nie chce im się nadganiac tylu rozdziałów...

Nie wiem.
Uwielbiam tę historię, ciężko byłoby mi ją zakończyc.

Ale strasznie mnie to dręczy.  Powiedzcie mi, czemu jest akurat tak? :

Kiedyś wyświetlenia i komentarze były duże
Od rozdziału 66. wszystko spadło
 Nie wiem, o co chodzi ani nic, ale....
Powiedzcie, co takiego się stało, że mój blog upadł?

Rozumiem, że może historia nie przypada wam do gustu albo nie chce się komentowac ani nic.... Ale żeby różnica była dwa razy mniejsza?


Nic już z tego nie rozumiem....


Ale mimo wszystko dziękuję osobą, które wytrwały aż do teraz...

I mimo wszystko... Mam nadzieję, że może parę rzeczy się od tego postu zmieni.

Bo szkoda byłoby mi zerwac z historią Ludmiły Ferro i Federico Pardo..

Besos dla was ;*
Patty

6 komentarzy:

  1. Nie kończ historii to po pierwsze!
    To co że spadły? u mnie też. Mam to w dupie, piszę nawet dla trzech osób, dlaczego? Bo wiem, że są prawdizwymi czytelnikami ;3 . Po drugie raz idzie się w dół, raz w górę to normalka nie długo znowu notowania wzrozną zobaczysz ;*
    Dobra ja zmykam i nie kończ z historią nawet tak nie myśl ;*
    Wybacz nie umiem podnosić na duchu :/
    Do rozdzialiku ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dziękuję bardzo, chociaż po czasie! <333

      Usuń
  2. Nawet nie myśl kończyć tej historii!!!!!
    Jak ją skończysz to nie będę miała z kim prowadzić dialogo-monologo :( I nie będę miała, co czytać Chlip...
    Ta historia jest bardzo piękna, zabawna, cudowna, genialna, wspaniała.♥
    Rób to co kochasz i nie patrz na innych.
    Zgadzam się z Rox xy, to jest norma :)
    Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział ;)
    Jestem i zawszę będę♥
    Kocham♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam ją, ale oczywiście Epilogiem ♥ Będziesz miała z kim prowadzic, przecież bd też następne opowiadanie!!! :3
      DZIĘKUJĘ ♥♥♥

      Usuń
  3. Proszę nie kończ tej historii ♡ jest wspaniała ja już prawie wszystkie rozdziały nadrobiłam i wiesz co ?
    Pokochałam tą historię, tak tak wiem jestem tu od niedawna chyba dopiero 2 raz komentuje ale to dla mnie ważne ♡ uwielbiam tą historię i od teraz obiecuje komentować ♥♥ Ta historia jest naprawdę Cudowna ♡ Kocham ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!! <33333
      Nawet nie wiesz, ile to dla mnie znaczy! :)

      Usuń

Każdy komentarz = mobilizacja do pisania ♥
Nie masz konta? Skomentuj ANONIMOWO!