piątek, 12 grudnia 2014

Nominacja do LBA ♥

Dostałam już bodajże 4 nominację do Liebster Blog Adwards ^^ Bardzo się z tego cieszę :3
Nominowała mnie moja bardzo dobra koleżanka i czytelniczka, Missi Lambre z  bloga http://leonetta-fairy-tale.blogspot.co.uk/  <3
Żałuję tylko, że mogę nominowac tylko 11 blogów, bo bardzo wiele ich czytam i szkoda mi tak po prostu je zostawic...
Jeśli chcecie wiedziec, czy przypadkiem nie jesteście nominowani, jakie są moje odpowiedzi na pytania Missi Lambre, jakie pytania przygotowałam i jakie blogi nominuję, zapraszam ^^

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cóż, 4 nominacja na tym blogu ^~^
Bardzo fajnie, BAARDZO fajnie ☺
Na 11 pytań ODPOWIEM, 11 osób NOMINUJĘ i 11 pytań ZADAM.
Takie są zasady, chociaż bardzo chętnie nominowałabym ok. 30 blogów, które czytam :3
Otóż, może najpierw odpowiem na 11 pytanek, zanim powiem, kogo nominowałam?
Mam nadzieję, że chociaż raz ktoś to przeczyta ;-;



1. Dlaczego lubisz serial Violetta?
Cóż, muszę przyznac... Sama nie wiem! :D 
Serial Violetta jest dla mnie czymś cudownym, opowiada o nastolatkach, którzy spełniają swoje marzenia mimo przeciwności losu, zmagają się z trudami codziennego życia i zachowują się identycznie jak my w takich sytuacjach. Odraża mnie to, że ludzie hejtują ten serial, mimo, że go praktycznie nie znają... Powinni obejrzec chociaż jeden z tych dopracowanych w każdym calu odcinków. Autorzy starają się jak mogą, żeby w każdej części wydarzyło się coś, co przykuje naszą uwagę. Niektórzy nie potrafią tego zwyczajnie docenic. 
Magią serialu jest dla mnie jego prostota. Nie ma tam rzeczy, których nikt by nigdy nie spotkał w na co dzień. Przecież każdy w końcu się zakocha, każdy chociaż raz przeżyje coś smutnego i pokłóci się z bliskim... Rzeczą normalną jest nadopiekuńczośc ojca, zakochanie w kimś z innej bajki, czy może nawet rozterka pomiędzy chłopcami. 
Serial Violetta jest cudowny :) No i tyle :D 
 
2. Jaką masz ulubioną parę? Dlaczego ją lubisz?
Ulubioną mówisz.....
FEDEMIŁĘ <3
Zawszę będę zwariowana na tyle, żeby ich po prostu uwielbiac :3
Czemu? 
Bo ich uczucie udowadnia, że miłośc zmienia człowieka. Że ktoś jest w stanie wpłynąc na kogoś o czarnym charakterze, jeśli tylko się w nim zakocha. 
Miłośc z dwóch różnych światów, nie mają żadnych wspólnych cech - oprócz miłości do muzyki. I właśnie na takich przykładach można się przekonac, że to uczucie naprawdę istnieje. I mówię tu o prawdziwej miłości.
Wiadomo, są wzloty i upadki.
Ale, zacytuję Gregorio, prawdziwa miłośc zawsze znajdzie rozwiązanie. ♥

3. Co, oprócz serialu, zainspirowało cię do napisania opowiadania?
Z reguły jest to właśnie serial, chociaż inspirację brałam raczej z otoczenia. Wokół jest tyle wspaniałych ludzi, a nie potrafimy tego docenic. 
W mojej szkole wiele się dzieje, jest wiele osób, które charakterem lub wyglądem są zbliżone do postaci mojego bloga.  Np? Taki Kuba wygląda prawie tak samo jak Andres i też nie może sobie znaleźc dziewczyny xD
Prawdą jest jednak, że kiedy nie miałam co robic, a np. odłączyli prąd, byłam u babci.. Po prostu brałam długopis i spisywałam na kartce swoje myśli. Koło kogokolwiek bym nie przeszła, a zwrócił moją uwagę, to już jakiś pomysł wpadał mi do głowy.
Poza tym, moja pasja rozwinęła się, kiedy przeczytałam opowieśc pewnej dziewczyny z bloga http://givemelovelikeneverbefore1.blogspot.com/  .. Byłam wtedy fanką nijakiego 1D, nie przepadałam wtedy za Violettą (bo praktycznie nie wiedziałam o jej istnieniu), ale zaczęłam pisac własne (nieco banalne) opowiadania o tym zespole... Pewnie od tego się zaczęło..
Po jakimś czasie zaczęło mnie to coraz bardziej interesowac...
Postanowiłam to wykorzystac i tak o to  tutaj jestem :)
 

4. Jaką masz ulubioną postać z serialu? Dlaczego ja lubisz?
Moją ulubioną postacią jest Ludmiła <3 Ale Fede też uwielbiam, nie myśl sobie :3
Ludmiłę uwielbiam pewnie dlatego, że jest stworzona na czarny charakter (a ja je kooocham). Zwykle zawsze, kiedy ktoś był za czymś, to ja musiałam zrobic przeciwnie. Wszyscy szaleli na początku za Violettą. Ja więc byłam za Ludmiłą. Zawsze jej kibicowałam, od samego początku, mimo, że jeszcze nie byłam w pełni V-Lovers. Cieszyłam się z każdego jej zwycięstwa itp.. Jakoś tak ^^ Zawsze byłam za nią, a już w 1  sezonie czułam sympatię również do Federico.. Pomyślałam sobie: "Ciekawe, co by było, gdyby byli razem"... I się dzieje ^^ 
Jak miałam 10 lat, oglądałam z bratem Ben10... I wiedziałam, że ta cała Gwen będzie w Kevinem już w 1 odcinku. I fakt, byli razem ;3
Mam wyczucie do tego, kto do siebie pasuje ^^
A WRACAJĄC.. Ludmiła.. Hm... Jest urocza, a z resztą.. Daje niektórym nadzieje na lepszą przyszłośc. Jej osoba udowadnia, że jeśli czegoś chcesz, to potrafisz. Możesz zmagac się ze swoimi wadami i w końcu wygrasz, nawet, jeśli prowadzi do tego długa droga.
To główny powód, dla którego uwielbiam Ludmiłę Ferro <3 
 

5. Jaka jest piosenka z serialu, którą najczęściej słuchasz?
Ostatnio w ucho wpadło mi "A mi Lado" , a szczególnie ten delikatny i melodyjny początek, który zaśpiewała Violetta. 

Obojętnie nie pozostaje mi również "Rescata mi corazon", bo o ile pamiętam, to odkryłam piosenki z 3 sezonu serialu kilka dni po ich pojawieniu się na youtube. Właśnie ta piosenka podobała mi się najbardziej, w dodatku, po jej przesłuchaniu, od razu wiedziałam, że to Fede ^^ No, a jak wspomniałam, ja go uwielbiam, nie myśl sobie ;3

"Quiero" też mi się podoba, nawet bardzo. Ale zdecydowanie wolę je w wykonaniu Ludmiły niż Violetty. Sama nie wiem czemu... Jakoś tak. Ale trochę odrzuciło mnie to, że postanowiono, że Ludmiła ma ukraśc tę... A dobra, nic nie mówię, nie chcę zdradzac tym, którzy jeszcze nic nie wiedzą ^^


6. Chciałabyś napisać kiedyś książkę?
Oj, nawet nie wiesz jak bardzo! <3
To od zawsze było moim marzeniem, pamiętam, jak  miałam 10-11 lat, kupiłam sobie ogromny zielony zeszyt A4 i pisałam. Pokazywałam ją dziadkowi, cioci... Opowiadało to o lisie Mikołaju, który chciał uratowac swoją mamę. Bardzo mi się ten pomysł kiedyś podobał, chociaż kiedy przeczytałam, z jaką prostotą to pisałam, to z pewnością nie chciałabym tego zamienic na to, co piszę teraz xD 
 

7. Czy chociaż raz kibicowałaś takiej parze jak; Diegoletta czy Leonara?
Hmm ... Raz, ale tylko raz. Pewnie dlatego, że strasznie wkurzyła mnie Leonetta. Był jeden odcinek, w którym wszystko było o nich. Miałam tego dosyc i przez jakiś czas zaczęłam chciec, żeby Diego był z Violettą, a Leon z Larą. Chociaż wiedziałam, że to pewnie nie wypali, to i tak trzymałam przy swoim.
Zdarzyło mi się też tak, że przy ich wyjeździe do Madrytu chciałam, żeby Fran była z Leonem. Pewnie dlatego, że wtedy tak często ze sobą rozmawiali i śledzili Diego, organizowali różne akcje... Jakoś zachciałam, żeby chociaż przez chwilę mogli byc razem... Nadal coś  'czuję' co do tego paringu..
 

8. Co myślisz o moim blogu? 
Cudowny, fantastyczny, przepiękny, wspaniały, zachwycający, boski, piękny, najleeepszy :3
Mam wymieniac dalej?
Nie no, ogółem, bo bardzo mnie zaskakujesz z każdym rozdziałem, mam nadzieję, że dalej będziesz tak świetnie pisała ♥
EDIT: człowieku, właśnie  mi się wyświetla, że blog został usunięty -,- coś ty mi zrobiła, skarbie? :(((((
 

9. Gdyby, dajmy na to, zawalił się wieżowiec, i po twojej prawej wisiała by prosząca o pomoc Ludmiła a po lewej Francesca, czyje życie byś ocaliła?
Pewnie Ludmiłę, bo to moja ulubiona bohaterka <3
Ale Francescę też ostatnio BAAARDZO polubiłam. Chociaż zacyzna mnie wkurzac, kiedy jest z Diego.. Chyba wolę Marcescę ^^ A raczej wolę Marcescę w 2 sezonie, bo w 3  Marco  zrobili nieczułego skąpca, który nic nie chce nikomu powiedziec -_-
Dlatego pewnie wolałabym sama spaśc z tego wieżowca, żeby tylko one przeżyły xDD < 3
 

10. Musisz wybrać chłopaka (z Violetty) którego masz zabójczo w sobie rozkochasz, spędzić z nim wiele miłych chwil a później brutalnie zostawić, którego z chłopaków byś wybrała? 
Myślę, że Andreasa byłoby mi najłatwiej rzucic, bo nie jestem do niego aż tak przywiązana :D Nie ma własnej dziewczyny i pewnie dlatego nie zwracam na niego większej uwagi, ale myślę, że w tym sezonie to się zmieni.
Jednak i tak Andreas xD

11. Kto jest dla ciebie bardziej seksowniejszy (xd);

a) Jorge

b) Ruggero

c) Diego  
b) b) b) b) b) b)  !!!!
RUGGEROOOOOOO <3333333 
Najlepszy ^~^

KONIEC ♥

Dobra, to teraz chyba czas na pytania ode mnie, co nie? ^-^ 
(taak, będę samolubna i nominuję dopiero pod koniec ;** )
Więc, szykujcie się na dawkę nudnych i dziwnych pytań od Patty, bo nie mam pomysłu o.o 
Ratujcie się, póki możecie!


1. Co sądzisz o głównej bohaterce mojego bloga (Ludmile)?
2. Jeśli byłabyś Francescą, to wybrałabyś Marco czy Diego? Dlaczego? :)
3. Okazuje się, że Martina Stoessel rezygnuje z roli... Oglądasz dalej?
4. Wolisz styl Violetty w 1, 2 czy 3 sezonie? Uzasadnij. ♥
5. Chciałabyś, żeby w 3 sezonie pojawiły się postacie z poprzednich części? Tzn. Lara, Napo, Tomas...
6. Dostajesz pod choinkę bilety na Violettę Live w Polsce. Jak reagujesz? :3
7. Co sądzisz o ludziach, którzy hejtują fioletowy serial z powodu "dziecinady" i "przesady"?
8. Od kiedy jesteś V-Lovers? I dlaczego?
9. Co zainspirowało cię do tworzenia twojego bloga?
10. Skromne pytanie: co sądzisz o moim blogu?
11. Jeśli Ludmiła miałaby byc pozytywną postacią, to kogo umieścisz na miejscu "tej złej"?


Ugh, trochę się namęczyłam z tymi pytaniami, zajęło mi to aż 9 minut ;-;
Dobra, teraz nominuję blogi <3
Bardzo mi szkoda, że mogę tylko 11, gdyż naprawdę wiele z nich zasługuje na... Na pochwałę <3
I to naprawdę wielką :D 
Jednak nominuję blogi, których wcześniej nie miałam okazji, bo np. to one mnie nominowały lub wcześniej ich nie czytałam ^~^ 
Lub dopiero zaczynają i mają 1,2 rozdziały na swoim koncie, więc nie mam czego porównac ;3  

Chcę jeszcze dodac, że kolejnośc nie ma dla mnie znaczenia, robię to po prostu tak, w jakiej kolejności wyświetlałam blogi ^^ Nikogo NIE faworyzuję ♥

1. Componer el mismo 
2. Fedemila always and forever 
3. Fedemiła w moich oczach :3 
4. Fedemiła - Love story
5. Fedemiła♥ miłość do końca
6. I'm lost here in this moment and time keeps sleeping by ...
7. Klucz do przeszłości
8. Opowiadanie Mechity i Ludmi
9. Puedo morir de amor
10. Te amo ♥ - Leonetta
11. Violetta: Przeżyj to jeszcze raz


No :D To chyba już tyle ;3 
Mam nadzieję, że ocaliliście swój organizm przed tą krytyczną zagładą, o jakiej tu napisałam w swoich odpowiedziach...
Jeśli nie znaleźliście tu swojego bloga, to nie martwcie się ;3 Przy następnej nominacji z całą pewnością go tutaj umieszczę ;3 
PS: Brałam te blogi z obserwowanych, ponieważ nie miałam zapisanych adresów, których czytam. Jeśli nie masz na swoim blogu zakładki "Obserwatorzy" to daj  znac, kiedy ją dodasz, a z całą pewnością się dołączę (jeśli mnie tam jeszcze nie ma, oczywiście ;3 )

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA UWAGĘ!
I PRZEDE WSZYSTKIM NA KOMENTARZE, KTÓRE PISZECIE POD KAŻDYM POSTEM!!! ♥
DZIĘKUJĘ WAM! 

9 komentarzy:

  1. Kochana Pat ty Bardzo Ci dziękuję za nominację <333333
    Oczywiście, że przyjmuję <3333
    Za niedługo na moich blogach będą odpowiedzi :D
    [A dokładnie wtedy, kiedy będzie mi się chciało XD]
    Kocham <3333
    Besos <3333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę cię bardzo, zasługujesz ;***
      Widziałam właśnie już na jednym ;3
      Dzięki, kocham :3
      Besos ;*

      Usuń
  2. Ojejku *-* Bardzo dziękuję za nominację ♥
    Aż nie mogę w to uwierzyć haha ^^
    Teraz tylko zostało mi wrócić na swój blok, odpowiedzieć na Twoje pytania i podać nominacje dalej :))
    Po za tym dalej czekam na Twój kolejny rozdział <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ;***
      Lepiej to zrób, bo zamienię się w kryminalistę ^^ Nie no, nie zamienię się w kryminalistę... Zdecydowanie wolę gangsterów, ale to tak na marginesie ;3
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  3. Bardzo, ale to bardzo ci dziękuję za nominację.
    Nigdy nie sądziłam że ją dostanę, daltego bardzo ci dziękuję :*
    Teraz tylko dodać ją na bloga i nominować kolejne...
    Pozdrowionka
    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałaś ją, bo na nią zasługujesz :) I tak to było tylko kwestią czasu, bo z całą pewnością masz wiele wspaniałych czytelniczek, które z chęcią nominowałyby twojego bloga :)
      Proszę ;*

      Usuń
  4. Gratuluję Ci, kochana, za nominacje. Z pewnością mogę stwierdzić, że na to zasługujesz. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie. Jestem założycielką bloga Komponując siebie a napisałaś to pod postem Kasi Stoessel. Kto jest nominowany, ja czy Kasia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ci odpowiadam :)
      Nominację napisałam pod najnowszym postem, żeby była zauważalna ;D
      Nominowałam bloga, a skoro ty jesteś jego założycielką, to właśnie ty jesteś nominowana ;D<3

      Usuń

Każdy komentarz = mobilizacja do pisania ♥
Nie masz konta? Skomentuj ANONIMOWO!