sobota, 2 sierpnia 2014

Rozdział 21 ~ "Our World"

 CZYTAJCIE DZIAŁ INFORMACJI, KTÓRY NIEBAWEM POJAWI SIĘ W PRAWYM GÓRNYM ROGU! :)

Więc, moi kochani czytelnicy, informuję was, że właśnie WRÓCIŁAM!!!
Możecie mi nie uwierzyc, ale okropnie tęskniłam za pisaniem, za blogiem i oczywiście za wami i waszymi wspaniałymi komentarzami <33
Otóż - wraz ze mną przybywają 3 nominacje do LBA !!
Kurczę, sama nie mogę w to uwierzyc i wg...
Na początku mówiłam, że bardzo mi na tym zależy (pisałam o tym w komentarzach, które lepiej czytac, żeby dowiedziec się, co będzie dalej xD ).
No i w końcu - dostałam nominację ;)
Ba, że nominację, bo aż 3 :D
Nie wiecie jak się cieszę :D :D
No więc, wracam również z 21 ROZDZIAŁEM :D
Nominowana zostałam przez:

~ Ola Pasquarelli
~ Fedemiła w moim serduszku
~ Mechita Lambre

Serdecznie dziękuję i ściskam je bardzo mocno ;*
Więc, oto pytania i odpowiedzi :D
Oraz rozdział, na który wyczekiwaliście od wieków! ♥





                    PYTANIA OD ~ OLA PASQUARELLI

1. Skąd wziął się u Ciebie pomysł na Bloga?
Otóż, pasję we mnie obudziła nauczycielka w podstawówce :)
Chyba w 4 lub 5 klasie, zadała nam napisanie opowiadania na dowolny temat (oczywiście na podstawie rysunku, który wcześniej wykonaliśmy z plamy atramentu na białej kartce ^^ ciekawa metoda xD ). Po lekcjach powiedziałam, że nie dam rady, bo to przewyższa moje możliwości.
Byc może jej słowa miały na mnie wpływ, a może po prostu chciałam byc jak najlepsza, żeby nie stracic swojego miana "ulubienicy" :) Powiedziała wtedy słowa, o których nigdy nie zapomnę: Wierzę w ciebie i wiem, że ci się uda, dlatego nie zakrzątaj sobie tym głowy i napisz o czymś, o czym chcesz napisac.". Wtedy nie do końca rozumiałam te słowa, mimo to, wiara mojej ulubionej nauczycielki sprawiła, że przebrnęłam przez to. Nigdy nie zapomnę tamtego opowiadania - o miłości dwóch kosmitów, z dwóch różnych, wrogich światów. Przeciwieństwa, które mimo to, się pokochały. Byc może i dlatego zafascynowała mnie opowieśc Fedemiły, zawsze miałam zamiłowanie do tego typu drobnostek. 
Wiem jednak, że wszelki trud, jaki w to wkładałam, sprawił, że teraz piszę tak, jak piszę teraz :)
2. Co Ci najczęściej pomaga w pisaniu rozdziałów?
Z pewnością myślenie i wyobraźnia :) 
Wyobrażam sobie wszelkie scenki, jakie mogłyby wystąpic z udziałem Fedemiły, coś, co mogłoby przykuc ciekawośc, a zaraz byłoby tajemnicze na tyle, że chce się więcej :D
3. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
Często jakiś smutasów, mają wpływ na niektóre rozdziały :D
4. Masz jakiegoś zwierzaka?
Oczywiście :) Dwa yorki ~ Figę i Kayko (nietypowe imię, aczkolwiek ja go nie wymyślałam, wabił się tak od początku :) )
5. Czy masz już jakieś plany na przyszłość?
Żyję chwilą i nic nie planuję :D No, chyba, że rozdziały :D 
6. Lubisz czytać książki?
Tak, często są dla mnie wielką inspiracją :) Fragment mojego bloga zaczerpnęłam z książki ,,Gwiazd naszych wina" (Baaardzo polecam zarówno książkę, jak i film :) ). Ten fragment jednak jeszcze się nie pojawił, więc przekonacie się niebawem ;D 
7. Do jakich fandomów należysz? 
Mogę z pewnością stwierdzic, że  jestem Fedemiler, Ruggeristą i Mechistą ;D 
Jednakże oprócz tych oto fandomów, jednoznacznie mówię, że jestem
 Sheeranators - Ed Sheeran
Rihanna Navy - Rihanna
Brats - Cher Lloyd
Little Monster - Lady GaGa
Brabz - Nicki Minaj
JLovers - Jennifer Lopez
No i takie tam :D Słucham, co przyniesie RADIO ESKA I RMF MAXXX  ;3
8. Jako mała/y dziewczynka/chłopiec jakie bajki, seriale lubiłaś/lubiłeś?
Należę do osób, które uwielbiają stary Cartoon Network z bajkami typu ''Ed, Ed i Eddy", "Johny Bravo", "Chojrak tchórzliwy pies" itp. xD Kochałam tego rodzaju bajki, podobnie jak "Gumisie", "Smerfy" i księżniczki Disneya :D Wtedy to było na topie :) xD
9. Gdzie najwięcej spędzasz czasu? ( chodzi o portale społecznościowe) 
Jednoznacznie odpowiadam - na ASK.FM :D 
link w dziale "KONTAKT" :)
10. Co robisz gdy się denerwujesz?
Siadam przed kompem i piszę kolejne rozdziały ;D Dlatego czasami powstają te dramaty xD 
Oczywiście słucham także boskiego "Ti Credo", "Rescata mi corazón" i "Quiero" :D

PYTANIA OD ~ MECHITA LAMBRE


1.Skąd pomysł na pisani bloga ?
Powyżej już napisałam ;D Nie będę się ponownie rozpisywac, więc powiem, że po prostu chciałam sprawdzic swoje możliwości ;D
2.Jakie seriale na DC oglądasz ?
Zwykle oglądam tam filmy ;D Chociaż czasami się zdarza ;p 
Violettę oglądam na necie ;) ale często też w DC :)
3.Jakie fandomy "wyznajesz" ?
 No to jeszcze raz :D 
Oczywiście Fedemiler, Ruggerista i Mechista ;D 
No i te :) :
Sheeranators - Ed Sheeran
Rihanna Navy - Rihanna
Brats - Cher Lloyd
Little Monster - Lady GaGa
Brabz - Nicki Minaj
JLovers - Jennifer Lopez
4.Ile masz lat?
16 :)
5.Co robisz w wolnym czasie?
Piszę kolejne rozdziały albo odwiedzam przyjaciółki ;)
6.Kogo najbardziej lubisz z "Violetta"?
Federico *.* I Ludmiłę, rzecz jasna ^^
7.Czytasz książki ? (jeśli tak podaj tytuł)
Och, przeczytałam już tyle, że teraz nie mam czego ;D Akurat skończyłam niedawno "Gwiazd naszych wina" :)
8.Chciałabyś En Vivo w Polsce ?
Myślę, że tak, ponieważ ktoś by mi to mógł nagrac ^^ xD
9.Który z chłopaków z Violetty podoba ci się najbardziej ?
To chyba oczywiste ^^
Fedeeee *.*
10.Lubisz pisać bloga ?
Nie, nie lubię.
.
.
KOOOCHAM TO!

PYTANIA OD ~ FEDEMIŁA W MOIM SERDUSZKU


1. Jak zaczęło się Twoje blogowanie?
Hmm, od jakiegoś czasu pisałam to opowiadanie, a po jakimś okresie postanowiłam, że opublikuję i sprawdzę, co o nim myślą ludzie :) 
Szczególnie ważna była dla mnie opinia Fedemilers.
No i proszę, ładnie się złożyło :)
2. Jak ważny jest dla Ciebie Twój blog?
Baaardzo! Kocham go pisac i lubię dostawac komentarze, nominacje, głosy w ankietach i wyświetlenia.
Jednak nie jest to najważniejsze :)
Pragnę podzielic się swoimi pasjami, robię to, co kocham :)
3. Komu najchętniej spoilerujesz?
A sama nie wiem :) Jak ktoś pyta, to mówię :)
4. Jakie parringi preferujesz?
Fedemiłę to napewno ;D 
Marcesca jest fajna, chociaż czasami zastanawiam się, co by było, gdyby Fran była z Diego albo Leonem... Chyba dobrze by do siebie pasowali :)
Cami i Broduay, oczywiście ;)
Naxi :D Jak najbardziej ;D
No, ogółem wszystko tak, jak jest w serialu, chociaż serio chciałabym zobaczyc, jak by to było z Diecescą :D Albo Leon + Fran :)
5. Jakie blogi czytasz?
Ojej, głównie o Fedemile i ogółem o parach z Violetty :)
Nie jestem nawet w stanie ich wymienic, ale sporo ich ;D
6. Jak najlepiej się z Tobą porozumiewać? Przez jaki portal społecznościowy?
Przez aska, a i owszem :D
7. Jakie zdrobnienie swojego imienia lubisz najbardziej?
Pati, Patka, Patrysia, Patunia xD dużo tego :)
8. Jak wyobrażasz sobie swoje blogowanie za jakieś 10 lat?
Pewnie dalej będę blogowała, ale na bank nie na tym blogu :(
Hmm.. 
Pewnie będę pisała bardziej dojrzale :)
9. Kto wie o tym, że prowadzisz bloga?
Przyjaciele wiedzą, ale nie mają pojęcia, o czym :)
Nie mówię o tym praktycznie nikomu, chociaż wszyscy moi znajomi wiedzą, że jakiś tam prowadzę.
Razi mnie to, że uważają, że Violetta to bajka dla dzieciaków :) To przecież serial, tak samo jak The Vampire Diaries, Moda na sukces i tego rodzaju ;)
10. Co lubisz robić, kiedy jesteś sama w domu?
Piszę, piszę i jeszcze raz piszę :)
No i słucham muzy ;D
11. Jakie ciuchy lubisz nosić?
Coś wygodnego, ale nie powiem, że liczy się tylko wygoda ;) Wygląd też jest ważny, a przynajmniej momentami ;D

No, na tyle pytań i odpowiedzi ;D 
Jak jeszcze jakieś dylematy, to piszcie na ask ;D 

A teraz ja nominuję 11 osób! ;D 
Więc, od razu zastrzegam, to tylko kilka blogów, które czytam :)
Szkoda, że nie mogę nominowac blogów, które nominowały mnie, bo bardzo mi na tym zależało ;c
Oto 11 kandydatów, którzy zostali o tym powiadomieni w komentarzach na własnych blogach ;D 

1. http://story-of-ludmi.blogspot.com/
2. http://juntos-somos-mas-oneshot.blogspot.com
3. http://leonetta-fanfiction.blogspot.com/
4. http://violka-naxi.blogspot.com/
5. http://znjadzkluczfedemila.blogspot.com/
6. http://opowiadania-federico-y-ludmila.blogspot.com/
7. http://ludmandfede.blogspot.com/
8. http://violetta-naxi-mojawersja.blogspot.com
9. http://todo-es-diferente-en-el-studio-21.blogspot.com/
10. http://naxi-leoncesca-dielara-lenarico.blogspot.com/
11. http://fedemila-para-siempre.blogspot.com

To nie wszystkie blogi, które czytam, dlatego jeśli nie widzicie tutaj swojego bloga, to wiedzcie, że go dalej czytam ;)
Niestety, byłam ograniczona tylko do 11. więc przepraszam ;)
A i jeszcze KOLEJNOŚC NIE MA ZNACZENIA!

A teraz moje pytania:
1. Czym inspirowałaś/eś się, kiedy pisałeś swojego bloga?
2. Jakie inne blogi czytasz?
3. Opisz siebie w kilku słowach.
4. Czy przyjaciele mają podobne pasje, co ty?
5. Jakie dziewczyny z serialu lubisz najbardziej?
6. Jakich chłopaków z serialu lubisz najbardziej?
7. Co według ciebie dobrze działa na pisanie kolejnych rozdziałów?
8. Masz jakąś radę na przyszłośc dla początkujących bloggerów? Jaką?
9. Kiedy znajdujesz czas na pisanie bloga?
10. Czytasz inne blogi na temat Violetty?
11. Która para jest według ciebie najlepsza?

A

TERAZ

ROZDZIAŁ :D 

-Ludmiła, jesteś! - Violetta, Camila i Francesca uściskały mnie za jednym razem, gdy tylko wyszliśmy za kulisy.
-Tak, wróciłam - uśmiechnęłam się i znów pozwoliłam się objąc Federico.
Już po chwili wszyscy wyszliśmy na środek i zaśpiewaliśmy finałową piosenkę - piosenkę, którą napisałam ~ On Beat..

Z perspektywy Federico

Widziałem, że na sam koniec koncertu Leon pocałował Violettę.
Zacząłem bic brawo, widownia szalała, a ja spojrzałem na Ludmiłę.
Kiedy tylko zauważyła mój wzrok, na jej twarzy pojawił się rumieniec.
Podeszłem do niej i uniosłem jej podbródek.
Już po chwili nasze usta były złączone, a to, co słyszałem, było tylko piskiem, hukiem i łomotem.
Nie przejmowałem się tym jednak. Jedynie nasi przyjaciele nie byli zdziwieni tym obrotem sprawy.
Z resztą..
Liczyło się tylko to, że Ludmiła była obok.

Z perpsketywy Ludmiły
Poczułam się okropnie zawstydzona - nie chciałam, żeby nasz pocałunek widział cały świat...
Ale cóż, nie przejmuję się tym.
Na samą myśl o tym, że ja i Federico moglibyśmy byc tak samo szczęśliwi jak Violetta i Leon, na mojej twarzy pojawił się rumieniec.
Właśnie wtedy to się stało - Fede poszedł i mnie pocałował...
Brawa były jeszcze głośniejsze, a chłopak przytulił mnie mocno - z resztą z wzajemnością.
Po spektaklu pożegnaliśmy się z przyjaciółmi i wybraliśmy się razem do parku.
Usiedliśmy na ławce, na której już więcej mieliśmy się nie pojawic.
Jak widac, zapewnienie się nie sprawdziło.
-Kto cię namówił, żebyś wróciła? - zagaił.
-Lena - odparłam.
-Lena?!
-Lena - powtórzyłam.
-Jak widac jednak ludzie potrafią się zmienic - pokiwał głową, jakby sam sobie przyznawał rację.
Złapałam go za rękę.
-Wszystko jest możliwe - złożyłam pocałunek na jego policzku.
-Wiem, dzięki tobie tego doświadczyłem - uśmiechnął się szczerze.
Siedzieliśmy i rozmawialiśmy przez długi czas, kiedy w pewnym momencie zmienił temat.
-Ludmiła, mógłbym cię o coś zapytac?
Najwidoczniej długo się na to zbierał, gdyż zauważyłam, że nerwowo pociera ręce.
Nie wiedziałam, o co mogło chodzi. Może coś się stało?
-Słucham - odrzekłam niepewnie.
-A więc.. Tak sobie pomyślałem, że za niedługo kończysz 18 lat i może moglibyśmy razem... Zamieszkac?
-F-Federico... - w moim głosie słychac było zakłopotanie. - To trochę wcześnie, ale.. Zastanowię się.
-Ludmiła, kiedy ja wiem, że.. No proszę!
-Chciałabym spędzic z tobą swoje życie, ale... Nie wiem! Mówię, że się zastanowię.
-Masz się zgodzic albo..
-Albo co? - zaśmiałam się.
-Albo nie dam ci spokoju! - Federico zaczął za mną biegac z próbą łaskotania.
Zapędził mnie aż do małego labiryntu na samym środku parku.
Dotarłam do środka, gdzie znajdowały się różane krzewy, ławki, miejsce na ognisko i stoliczki.
Trzeba będzie się tu kiedyś spotkac całą grupą...
Nieźle byśmy się bawili...
Poczekałam chwilę na Federico, który - przysięgłabym - przed chwilą był tuż za mną.
Po kilku minutach zaczęłam się niepokoic.
-Federico! - zawołałam.
Nie dostałam odpowiedzi.
Powtarzałam jego imię czekając na skutek.
Ani go nie widziałam, ani nie słyszałam.
Co chwilę w swoje wypowiedzi wplatałam słowa "To nie jest śmieszne".
Teraz już byłam pewna, że nikogo nie ma w tym labiryncie, oprócz mnie.
Byłam sama...
A wiem, że on nie mógł tak po prostu zniknąc.

Z perspektywy Federico
Kiedy otworzyłem oczy, nie wiedziałem, gdzie jestem.
Co to za miejsce?
Co się ze mną stało?
I najważniejsze - gdzie jest Ludmiła?
Czułem, że byłem skrępowany liną - zarówno nadgarstki, jak i tułów i nogi miałem przywiązane do drewnianego krzesła. 
Nie wiem co się ze mną dzieje...
I kto wogóle się tego dopuścił?
Myślałem, że za chwilę eksploduję!
Wcale nie dlatego, że siedziałem w niewiadomym miejscu z niewiadomej przyczyny..
Tylko dlatego, że jedno pytanie zaprzątało mi głowę...
A co jeśli z Ludmiłą jest jeszcze gorzej?





 



12 komentarzy:

  1. Aaaaaa cieszę się tak bardzo, bardzo, że w końcu wróciłaś.
    A do twojego powrotu przyłączyłaś ten wspaniał ,boski, nieziemski można by było wymieniać godzinami jaki jest cudowny ale nie mam czasu za co cie ogromnie przepraszam:(
    A jeśli chodzi o to co się stała z Fede do ja nie mam zielonego pojęcia?
    No ale wiesz ty co dopiero co się zeszli a ty go gdzieś zabierasz no nieładnie.
    Czekam na dalsze losy Fedemilli.

    Koffciam:*
    PS. Jeszcze raz chciałabym ci oznajmić ,że bardzo się ciesze, że do nas wróciłaś♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, bardzo ci dziękuję ;** Twoje słowa po raz kolejny poprawiły mi humor ;D
      I love you i wg ;*
      Nie rozdzieliłam ich, chodziło bardziej o to, żeby ich uczucie się pogłębiło ;D W kolejnym rozdziale więcej się dowiesz ;D

      Usuń
  2. Wrocilas !! Nareszcie !! Tęskniłam. Bardzo ale to bardzo za tobą i twoimi opowiadaniami !!! K.C !!💜💚💛💙
    Jej rozdzial jak zawsze boskie nie mam slów!!
    Oby Ludmi wyszla z tego labiryntu xd i oby Fede nic sie nie stalo !!! Kto smial porwać Federico?!??!?!?!?!!?! Xdd Czekam z niecierpliwością. Na nexta xd dodaj. Go szybko !! K.C.K.C.K.C.K.C.K.C.K.C.K.C 💜💜💚✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah :D Niestety, ale nie dodaję już codziennie, ale obiecuję, że kolejny rozdział będzie mega zaskakujący i bombowy ;D
      Nie zawiedziesz się więc ;D
      Besos, kochana ;*

      Usuń
  3. Jezu! Ja już myślałam że nigdy nie wrócisz! Ale jesteś!
    Z taaaakim genialnym rozdziałem!
    Tyyyyyy... Federico został porwany? O.O
    Ja obstawiam, że to Lena i chce go wywieźć na Saharę xDDD
    Kurde, co ja mam z tą pustynią?
    No ale mniejsza o to!
    Dobra Niunia, mnie na nic więcej dzisiaj nie stać.
    Kocham Cię, kocham, kocham, kooocham!
    Czekam na next bardzo niecierpliwie :*****
    ;333
    <333
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dziękuję ci baaardzo ;**
      Sahara :D Mmm :D hehe :D
      Lena i ten jej charakterek ;D
      Nie zdradzę nic więcej, ale powiem, że w kolejnym rozdziale wiele się będzie działo, więc na bank będzie co czytac ;D
      A przynajmniej mi się tak wydaje ;D
      Mimo wszystko, kocham twoje wariactwa ;3
      Besos ;*

      Usuń
  4. Nareszcie wróciłaś!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie ma takich słów, które opisałyby moją radość! Każdego, naprawdę każdego dnia wchodziłam tu i patrzyłam czy wróciłaś i wreszcie się doczekałam ;* ! Bardzo się cieszę, że zostałaś nominowana do LBA !! Co do rozdziałuu to...... PO PROSTU GENIALNY!!!!!! Ten Wielki Finał i pocałunek Fedemiły <33 ! Potem ten ich spacer...achh.. Ale To porwanie??????? Jak można było porwać mojeego kochanego Federico ?? Mam tylko nadzieję, że nic Mu nie będzie !! No i, że Lu też będzie cała ;> Poza tym naprawdę BOSKII <3333
    Czekam na nextaa ^^
    No i tak, jak w każdym moim komie xD :
    Buziaki ;* ;* ;* ;* ;*

    PS. Na prawdę bardzooo się cieszę z Twojego powrotu! Kocham !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ;')
      Dziękuję bardzo! ;**
      Ja też nie mam słów, które ukazałyby moją wdzięcznośc ;)
      Dziękuję za systematycznośc, komentarz i wg za wszystko, że czytasz tego bloga no i...
      Nie wiem co powiedziec :D
      Besos i dziękuję ;* <3

      Usuń
  5. Powrót w wielkim stylu ;) Śliczny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dziękuję bardzo <3
      I oczywiście, ma się rozumiec ^^

      Usuń
  6. Świetny rozdział :-) Naprawdę masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = mobilizacja do pisania ♥
Nie masz konta? Skomentuj ANONIMOWO!