poniedziałek, 14 lipca 2014

Przepraszam ;/

 PROSZĘ, PRZECZYTAJCIE CAŁOŚC!


Hej ;)
Mam dla was nie za ciekawą wiadomośc :/
Niestety, ale zawieszam bloga ;(
Tu nie chodzi o to, że nie chcę pisac ;(
Zaraz wam mniej więcej wyjaśnię, dlaczego:
1.
Kiedy patrzę na wszelakie blogi, nie publikują one tak często, jak ja.
Wiem, że dla was to dobrze, że rozdziały publikuję codziennie, ale mnie to tak jakby "gubi", bo przez to mam:
-mniej wyświetleń,
-mniej komentarzy,
-mniej obserwatorów.
Może jest to trochę dla niektórych niezrozumiałe, ale wiem, co mówię ;)
2.
Nie nadążam z materiałem, kiedy publikuję tak często :/
Opublikowałam już 20. rozdziałów (jest to zakończenie pierwszego sezonu), a sama napisałam ok. 30 rozdziałów.
Nie za często mam okazję, żeby je pisac, czasami nawet napykam tylko kilka słów.
Mimo to, staram się, żeby rozdziały zawsze się pojawiały.
W takim tempie jednak nie "nadgonię" :/
3.
Dziękuję wam za wszystkie miłe słowa, jednak nic nie zmieni tego, że zawieszam tego bloga na jakiś czas :/
Prawdopodobnie wrócę jakoś na początku sierpnia, jednak doglądajcie, bo codziennie może się to zmienic :D
Na pocieszenie mam dla was zdjęcia Fedemiły z ''Violetta 3''i link do video pod zdjęciami:




 LINK DO VIDEO Z MOMENTAMI Z PLANU 3 SEZONU:
(najlepszy moment - 0:35 / 0:36 oraz 1:00 ♥ :D )
A oto link:
VIDEO ^^

Przepraszam jeszcze raz :(
Niestety, ale nie zdradzę, co będzie w następnych, bo będziecie dociekliwi ;)

Obiecuję, że wrócę, kiedy tylko nadrobię!! ;*
Besos ;*

22 komentarze:

  1. To..to..to niemożliwe !! To, co własnie przeczytałam ;c Nie możesz tego zrobić!!!! Proszę, a nawet nie. ja BŁAGAM CIĘ!!!!!! Zostań!!! Co ja będę czytać przez te pół miesiąca??? Szczerze, to nawet Cię rozumiem, ale żeby od razu zawieszać na tyle dni???? Jeżeli mogę to napiszę do Cb na GG, bo chciałabym Ci coś powiedzieć ! Proszę zastanów się nad tym ;**
    Besos querida ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanowiłam się i tak wyszło ;)
      I tak później wyjeżdżam, więc we wcześniejsze dni zdążę nadrobic ;D
      Jasne, wejdę niedługo na GG, ale jeszcze nie wiem, kiedy :D

      Usuń
  2. Rozumiem to.
    Ważne, że nie rezygnujesz zupełnie.
    Tylko jednym się martwię...
    Komu ja będę teraz pisać takie zwariowane komcie?
    No i się w końcu nie dowiem czy Lu zamieszka na pustyni ze swoim bachorkiem ;C
    Postaram się być cierpliwa.
    Postaram się.
    Kochammm <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D
      Dowiesz się, dowiesz, ale jeszcze nie teraz xD
      Wrócę,obiecuję :D
      Tylko muszę trochę nadrobic ;D
      Napiszę jeszcze parę rozdziałów i wrócę ;)
      Po prostu muszę nadrobic :)

      Usuń
  3. Wracaj szybko kochana ! Jeeej, jak ja wytrzymam bez cb :c !!!WRACAJ SZYBKO !!!! Będę czekala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Mimo to, nadal będę czytała twojego bloga ;)
      Będziesz się śmiała ze swoich słów, kiedy się przekonasz, ile się będzie działo w kolejnych częściach ^^

      Usuń
  4. Wracaj szybciutko kochana! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj jak najdzybciej będę tęsknić <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że szybciutko do nas wrócisz bo tutaj na twoim blogu wszyscy cie bardzo, ale to bardzo kochają i nikt o tobie nie zapomni ,napewno nieja .

    Koffam cie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i mam szczerą nadzieję, że twoje słowa są prawdą ^^ ;*

      Usuń
  7. Wracaj jak najszybciej!!! Nie zapomnę o Tobie i Twoim blogu!!!
    Kocham i czekam <3333 /♥nw♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tą krótką, ale bardzo miłą odpowiedź ^^
      Z pewnością wrócę, bo wiem, że jest dla kogo ;D

      Usuń
  8. Ten blog jest najlepszy i pierwszy raz widze ze ktos ma tyle komentarzy na nlogu o fedemile sssssssseeeeeeerrrrrrrrrriiiiiiiiiiooooooooo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję bardzo ;* Ale komentarzy aż tak dużo to ja nie mam ;D le ie ukrywam, że chciałabym ;D
      dziękuję baardzo :D

      Usuń
  9. Zostałaś przeze mnie nominowana do LBA.
    Więcej na moim Blogu: http://fedeludmifedemilaforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu. Więcej szczegółów tutaj: http://fedemila-4ever.blogspot.com/2014/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo za tę nominację ;D pewnie wiedziałaś, że to dla mnie dużo znaczy ;D

      Usuń
  11. Kochana, zostałaś nominowana przeze mnie do LBA <3 Szczegóły u mnie tu --> http://fedemila-fede-y-ludmi.blogspot.com/2014/07/lba-d.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ^^ Wielkie, ale to wielkie dziękuję ;D kolejna nominacja ;D <33

      Usuń

Każdy komentarz = mobilizacja do pisania ♥
Nie masz konta? Skomentuj ANONIMOWO!