niedziela, 6 lipca 2014

DEDYKI :))

No więc, dostałam dwa zamówienia na "dedyki" ;)
Spodziewałam się trochę większej liczby, no ale cóż :)
Szczerze mówiąc, to wydaje mi się, że nie czytacie notki powyżej, którą pisze specjalnie dla was, bo szczerze mówiąc - mi nie jest konieczne wiedziec, co się wydarzy, kiedy następny rozdział itp. ;)
Ale cóż : )
Możecie jeszcze zamówic dedyk, jeśli chcecie ;)
Wiadomo - piszecie z kim i dla kogo.
A oto dwa dedyki zamówione przez:
/Mechi Lambre
/Ciekawska (tak się podpisałaś, więc sorka, jeśli nie to miałam uwzględnic ;o )

Więc proszę bardzo - DEDYK z FEDEMIŁĄ otrzymuje Mechi Lambre :D
Mam nadzieję, że się podoba :)  Co prawda, nie za bardzo miałam czas na zrobienie go, ale jest :D

I teraz DEDYK z JORGEM otrzymuje Ciekawska :)
Spieszyło mi się, ale myślę, że efekt ci się podoba :D


"Zamówienia" możecie składac do oporu ;)

19 komentarzy:

  1. Ja poproszę dedyk z fedemiłą <3

    ///Mechi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Zrobię go w najblizszym czasie, bo nie za bardzo teraz mogę ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Z Diego. - Jego imię się nie odmienia. :) /Ciekawska

      Usuń
    2. Jasne :)
      Ciekawska ma rację, ale jeśli chcesz, to tak pisz :) Nikt nikomu nie zabrania xd :D

      Usuń
  3. Ja poproszę 2 dedyki: z Fedemiłą i z Leonettą /♥ nati wr ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ok :D Przygotuję, kiedy tylko wrócę do domu :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;*
      Ja miałam wrażenie, że ci się nie spodoba, ale jeśli mówisz, że BOSKI, no to już wogóle ;*

      Usuń
  5. Dziękuję, jest piękny. :)
    Tak, Ciekawska to mój nick. :D /Ciekawska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;*
      Hah, już się bałam, że nie na miejscu coś xD

      Usuń
  6. Ja mogę prosić o dedykację z Mechitą ♥
    K.C. <3
    Kiedy rozdział???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;* Dziękuuuję i już jest :)
      Przepraszam, że tak późno ;/

      Usuń
  7. Chciałabym Cię poprosić o dedyk z Fedemilą♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. dzięki :p ;) a wiesz o czym jest? :) bo coś mi się nie wydaje :D

      Usuń
  9. Ja poproszę dedyk z Fedemilą ^^ //Paula

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę z Fedemiłą, Leonettą i z Naty i Fede ((razem ma być Fede i Naty))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = mobilizacja do pisania ♥
Nie masz konta? Skomentuj ANONIMOWO!