poniedziałek, 30 czerwca 2014

Rozdział 10 ~ "Our World"

Kochani! Dziękuję ogromnie!
Jeszcze dzisiaj osiągneliśmy 1000 wyświetleń!
Bardzo mnie to cieszy z uwagi na to, że większośc użytkowników bloggera muszą długi czas dbac o taką liczbę wyświetleń, natomiast my osiągneliśmy to w ok. 10 dni!
Mówię osiągnęliśmy z uwagi na to, że teoretycznie ten blog należy też do was :)
A więc - rozdział 10!
A w nim....
-Ludmiła mimo wszystko pozostaje wierna Nati,
-Natalia odzyskuje dla Ludmiły piosenkę ukradzioną przez Lenę,
-uczniowie układają choreografię na finał.
Czytajcie dalej, a w następnym - trochę dłuższym - rozdziale przekonacie się o co chodzi z "intrygą" Nati i Federico!!! :D



Poniedziałek, 12.23
Od razu, kiedy tylko Federico przestał śpiewac, chciałam wybiec.
Tym razem nie z płaczem - raczej z przygnębieniem.
Nati i Fede są razem - nie mogę ich rozdzielic, mimo, że bardzo chciałabym, żebym mogła z nim byc...
Widzę, że on mnie kocha, ale nie daję po sobie poznac tego, że ja kocham jego.
Przed samą sobą trudno mi się do tego przyznac, co dopiero jemu.
Czuję, że Nati kocha Maxiego, więc dlaczego?
Dlaczego nie są razem?
Dlaczego to wszystko rozdziela dwie zakochane w sobie pary?
Ymm... No znaczy teraz nie dwie, ale...
Dlaczego Lena nie wiedziała, że Federico i Natalia są razem?
Dlaczego jej nic nie powiedzieli? Przecież to siostra Nati! W dodatku, zakochana w Federico.
Dlaczego powiedzieli to akurat mnie?
Tyle pytań, ale żadnej odpowiedzi.
Wiem tylko jedno - ja go kocham.
-Dlaczego to zrobiłeś? - zapytałam tylko, na nic więcej nie było mnie stac.
-Bo, Ludmiła... Chodzi o to, że naprawdę cię... - przerwał. - Nie, nie mogę.
-Czego nie możesz?
-Nie mogę nic więcej powiedziec...
-Aha... Dzięki za to, że zaśpiewałeś mi włoski tekst, jednak nadal muszę komuś odebrac oryginalny rytm - rzuciłam i wstałam.
Federico złapał mnie za nadgarstek i przyciągnął do siebie.
-Posłuchaj... Powiem to samo, co w twoim domu - Tęsknię za tobą, za tym co było - pocałował mnie w rękę.
Wyrwałam się z jego objęcia.
-Mam dumę, żeby powiedziec ci tylko tyle, że nigdy nie zrobię tego Nati. Ona była przy mnie, ja będę przy niej. Nawet jeśli się nie przyjaźnimy.
Wyszłam z sali i na korytarzu zauważyłam Lenę.
W palcach przewracała rzutnik z moją piosenką.
-Co ty robisz?! - warknęłam do niej.
-Czekam na swoją kolej. Za chwilę będę uczniem Studia.
-Chyba śnisz, oddaj moją piosenkę.
-Nie jest twoja, teraz należy do mnie!
Zobaczyłam czarną czuprynę wyłaniającą się zza ściany.
-Lena, oddaj jej tę piosenkę...
-Nati, hej! - Lena zmieniła ton głosu, kiedy tylko zobaczyła swoją siostrę.
Podeszła do niej i chciała ją przyjacielsko przytulic.
-Daruj sobie, wszystko słyszałam. Oddaj Ludmile jej piosenkę.
-Wiesz, nie spieszy mi się do tego - przegryzła wargę.
-To nie była prośba, oddaj to - Nati wyrwała pendrive z jej rąk i wręczyła mi go. - Na następny raz lepiej nigdzie nic nie zostawiaj, moja siostra jest wyjątkowo ciekawska - uśmiechnęła się do mnie, czego nie odwzajemniłam.
-Dzięki.
-Nie ma sprawy, polecam się - rzuciła i poprowadziła siostrę za rękę w kierunku szafek.
No cóż...
Wszyscy ostatnio się za mnie wstawiają - w szczególności Nati i Federico.
Ścisnęłam w dłoni pendrive z piosenką i poszłam do sali prób.
-Co cię tak długo nie było? Lena, Nati i Federico poszli cię szukac! - ''przywitała'' mnie Camila.
-Ciebie też miło widziec - odpowiedziałam jej z uśmiechem.
-Dobra, czas wymyślic choreografię - stwierdził Maxi.
-Jeśli piosenka jest ruchliwa, to niech choreografia też będzie! - wrzasnął Andreas.
I tak do końca dnia wymyślaliśmy choreografię..
Oczywiście - Federico i Nati też.
_________________
? :D

19 komentarzy:

  1. Bo la la... no... to było coś!
    Nie mogę się dziś rozpisać... wybacz.
    Ale baaaardzo mi się to podobało i zapewniam Cię, że na kolejny rozdział czekam. Czekam to w sumie nawet mało powiedziane. W końcu wyda się cała knuwajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;*
      Spoko, nie trzeba się rozpisywac, żeby powiedziec parę miłych słów, które mi przekazałaś :)
      Dzięki za to :)
      Myślę, że nie tylko ty czekałaś na ten moment, w którym cała historia się wyda :) :)
      Ale mimo to, poza tamtym materiałem dzieje się jeszcze naprawdę wiele - póki co mam 24 inne rozdziały, które będę publikowac przez kolejne dni :)
      Pozdrowionka! ;3

      Usuń
  2. a kiedy będzie kolejna część ??? czekam niecierpliwie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ZACZĘŁAM CZYTAĆ I MÓWIĘ CI ŻE MASZ NOWĄ CZYTELNICZKĘ♥
    ROZDZIAŁ BYŁ PO PROSTU PRZECUDNY:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Wczoraj miałam dodac kolejną częśc, ale tak się złożyło, że nie było mnie w domu :) Ale dzisiaj dodam :)

      Usuń
  4. Kochana ten rozdział jest BOSKI *o* masz wielki talent i podziwiam cię że tak często dodajesz. Awwwww Fede i Lu ale napięcie *o* <33 PLISS BŁAGAM wstaw już dzisiaj nexta bo nie wytrzymam <33 *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie było mnie w domu i nie przeczytałam twojego koma :) Ale teraz już jednoznacznie stwierdzam, że dzisiaj pojawi się kolejna częśc :)
      Dziękuję!

      Usuń
  5. Kochana ten rozdział jest BOSKI *o* masz wielki talent i podziwiam cię że tak często dodajesz. Awwwww Fede i Lu ale napięcie *o* <33 PLISS BŁAGAM wstaw już dzisiaj nexta bo nie wytrzymam <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj sorki że powyżej napisało mi się 2 razy to samo :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, a więc tak : Piszesz wspaniale, rozdział ( tak jak wszystkie) CUDNY *.* Czekam z niecierpliwością na następny, bo w nim się wszystko wyjawi *o* <3 Uwielbiam Cię ;3 Proszę wstaw jeszcze dzisiaj, bo nie będę mogła spać w nocy, jak nie przeczytam ;> Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, nie przeczytałam komentarza - podobnie jak innego, który prosił mnie o szybszą częśc :D Dziękuję za miłe słowa, a już dzisiaj pojawi się kontynuacja :)

      Usuń
  8. Zajrzałam już dzisiaj chyba z 10 razy. O.o
    Kiedy next? :D
    P.S.: Usuń tę weryfikację obrazkową, bo tak źle dodaje się komentarze. ;) -> Taka mała prośba i zarazem rada. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie włączałam weryfikacji obrazkowej, ale sprawdzę i zmienię jak coś :) Dzięki za info ;* Hah, powiększasz naszą liczbę wyświetleń :D ;)
      Next dzisiaj ;D

      Usuń
  9. Wgl. Nie... mam na cb foha. FOH 4 EVER NA 5 MINUT!!!!
    Lena jest za fajna, żeby być zła!!!!!
    Oczywiście, nie jestem za tym, żeby była z FEDE(♥♡♥♡♥), ale powinna być dobra!!!



    MECHI<3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest szansa, że Lena się zmieni, jednak sama na razie nie wiem, jak to będzie z moją weną ;D

      Usuń
  10. Hej chciałabym reklamować twojego bloga specjalnie założe strone na fb i jeśli masz fb mogę go z tobą prowadzić mam na myśli str na fb na stronie były by umieszczane:
    -Twoje opowiadania
    -Zabawy
    Mam nadzieję że się zgodzisz na stronę i o prowadzenie moje i twoje strony ma fb Gracias :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam cię, zgadzam się, zgadzam się :33
      Sorki, że odpowiadam tak późno, ale jasne :D na pewno chcę :D
      Dziękuję :33 Boziu...
      Besos ;*

      Usuń

Każdy komentarz = mobilizacja do pisania ♥
Nie masz konta? Skomentuj ANONIMOWO!