piątek, 27 czerwca 2014

MAŁE PYTANIE ;/

TYM RAZEM OD TWOJEGO KOMENTARZA WIELE ZALEŻY!!!

Mam małe wątpliwości, czy naprawdę komuś się aż tak podoba ten blog...

Chciałabym wiedziec, ile osób jest za tym, żebym pisała dalej.

Przepraszam, że jestem teraz taka wymagająca, ale żeby mnie "utrzymac" przy moich przekonaniach, pod tym postem muszę miec ok. 10 komentarzy ;/// :( 

Nie wiem, czy jestem dosyc dobra, chcę sprawdzic, ile będę miała komków pod tym postem i czy warto, żebym dalej pisała na tym blogu o Fedemile.

Piszcie ANONIMOWO, z swojego KONTA...

Miło by było, gdybyście zaobserwowali bloga, wtedy też bym się nie obraziła ;/ Wręcz przeciwnie, byłabym dumna ;)

No nie wiem, to...

Zobaczymy, ile nas jest. :I ;)

Możecie kogoś zaprosic, żeby skomentował, przeczytał itp. na swoich askach, fb, czy gdziekolwiek. 

Potrzebuję tylko 10 komentarzy, żebym mogła tu zostac.

Przepraszam za kłopot, ale naprawdę nie jestem przekonana co do swojego pisania ;/

Dzięki za uwagę ;)

21 komentarzy:

  1. Pisz dalej! <3 Twoje opowiadania są nieziemskie! Chciałabym mieć taki talent jak ty :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. MASZ TALENT!!!!
      2. Zapewniliście i tyle komentarzy, ile oczekiwałam ^^ to dla mnie coś ważnego i dziękuję :D

      Usuń
  2. Musisz tu zostać, bo masz ogromny talent. Ogrooomny!
    ~Viola Castillo

    OdpowiedzUsuń
  3. zostań, plis! czytam twojego bloga od niedawna, ale już się w nim zatraciłam!
    nie opuszczaj tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie opuszczę, już postanowiłam ;* Dziękuję!

      Usuń
  4. Nie moge uwierzyc ze chcesz odejsc.. Przeciez masz talent dziewczyno !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ; ' ) Dzięki, już postanowiłam :D Nie odejdę :)

      Usuń
  5. Ej ! Pisz dalej masz straszny talent do pisanie :) A ja nie moge sie doczekac 7 rodzialu *O*
    Kochana piszemy dalej < 3
    Taki talent nie moze sie zmarnowac ;3
    Czekam na kolejny raodzial :**
    ~ImTP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!!! 7 będzie jeszcze dzisiaj! :D
      Dzięki za to o tym talencie ;*
      Do następnego rozdziału :)

      Usuń
  6. Właśnie! Zgadzam się z ~ImTP? :) Masz talent, po co miałabyś go marnować!!!! - kolejna fanka twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo i tak ma byc :)
      Poparcie zawsze potrzebne :3
      Pisz ten blog jest swietny , wzruszjacy , nieziemski , ponetny <33
      ~ImTP?

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      I thx za to wszystko ;*

      Usuń
  7. Pisz dalej. :) /Tini (z anonima oczywiście :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Komentarz prowadzącej ask o Violettcie to dla mnie coś ważnego :D

      Usuń
  8. Pisz dalej !!! Twoje opowiadanko jest boskie !!! - fanka tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero co weszłam a tu taka smutna wiadomość... Nie możesz przestać pisać! Bez tego opowiadanka ja nie przeżyję. Nie mogę się od niego oderwać - jest takie wciągające! Po drugie masz ogromny talent dziewczyno!!! Nie rób nam wszystkim tego i nie odchodź!!! Kochamy Ciebie i Twoje opowiadanie<3
    ***A i od teraz będę podpisywała się skrótem
    ♥nw♥ co oznacza ♥ nati wr ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* :* :* :* :* :* :* :* :*
      Dziękuję!
      Wiele znaczą dla mnie te słowa, powiedziałam, żebyście skomentowali i oczekiwałam tyle, ile mi daliście :D ;' )
      Naprawdę dziękuję, że ci się podoba i za te miłe słowa ^^

      Usuń
  10. Jeszcze ja u jestem! ^.^ Piszesz super, pamiętaj o tym. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, po twoich słowach NAPEWNO zapamiętam :D

      Usuń

Każdy komentarz = mobilizacja do pisania ♥
Nie masz konta? Skomentuj ANONIMOWO!